top of page

Vragen detox & parasieten kuur

Openbaar·8 leden

Detoxen en medicijngebruik

Hi, ik lees net een blog over het verwijderen van zware metalen. Jullie raden aan eerst de lever etc te ontgiften. Ik zou dat graag willen doen echter heb ik de vraag of dit veilig te doen is omdat ik medicijnen (anti-depr) gebruik. Of hebben jullie een richtlijn om het voorzichtig aan te pakken? Alvast bedankt!

groet Janine

35 weergaven

Hoi janine

De website heeft de forum verandert in een groep en ik moest even zoeken hoe je moest antwoorden. ik had je vraag ook niet gezien.

Indd de juiste volgorde is om eerst een lever kuur te doen en dan zware metalen detoxen

ja als mensen antidepressiva nemen dat is je alle dagen vergiftigen. Ik ga binnenkort een uitgebreide blog hier over maken.

ik heb geen ervaring als je zou detoxen met kruiden en dan allopathische medicijnen blijven gebruiken. Het ene detoxt en het andere vergiftigd je.

je zou de antidepressiva misschien kunnen afbouwen en je lichaam voeden met nutriënten en grondig detox kuur doen. Zoek de oorzaak van je probleem op. Vaak zijn we ziek door gifstoffen.

Als je lichaam 100% schoon is komen je emoties en mind in balans en verdwijnen de meeste symptomen. je kan ook trauma of zorgen of frustraties beter verwerken als je lever schoon is.

je bent nu in een staat van vergiftiging. ik ben geen fan om dagelijks medicijnen te nemen die je lever vervuilen.

Als je wil detoxen, en toch je antidepressiva wil blijven nemen, doe dit met een ayurvedische arts of natuurarts.

Lees eens deze blogs eens.

Symptomen overbelaste lever.

zie blog

Hoe kan je een depressie krijgen en oplossen.

Zie blog

grt nancy

leden

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief •
Volg onze activiteiten!

Volg onze posts, blogs, bio producten en onderzoeken, enz...

7) vrienden.jpeg

Voor gezondheidsvragen ga naar onze groepschat 

We krijgen zoveel mails met gezondheidsvragen dat we een groepschat zijn opgestart. Zo kunnen mensen in bepaalde categorieën hun vraag stellen.

Schrijf je eerst in rechts boven op de website

en ga dan naar de rubriek ''forum'' in de menubalk.

CONTACTEER ONS

GEEN gezondheidsvragen via mail of contact formulier.

Gezondheidsvragen ENKEL via groepschat

bottom of page